RSS

DE CE NU VOTEZ ?

06 Noi

Acesta este un articol destul de interesant gasit pe internet si e scris, pare-sa, de Parintele Mihai-Andrei Aldea.
“Mulţi m-au întrebat de ce n-am votat. (Rimă involuntară…)
Mulţi mi-au reproşat că n-am votat.
Unii s-au supărat pe mine şi chiar m-au acuzat.
Ideea obişnuită este că dacă nu votezi se poate vota în locul tău falsificându-se voturile “mai bine”.
Las deoparte ideile hazlii după care dacă votezi, chiar anulându-ţi votul “arăţi că îţi pasă” ş.a.m.d. Este evident că îţi pasă şi dacă refuzi să votezi din indignare sau grevă, oricum mai mult decât dacă votezi din orgoliu orb, sau pentru că aşa zic “cei de sus”, sau pentru că ai primit un cadou electoral. Aceste ultime trei variante sunt cel puţin 50% din voturile exprimate, credeţi-mă!
Dar, ca să ne întoarcem la problemă, să revedem afirmaţia:
“dacă nu votezi se poate vota în locul tău de către falsificatorii de voturi”.
1. Idee greşită: marile falsificări se fac fie prin înlocuirea buletinelor de vot cu altele pregătite anterior, în baza numărului de voturi EXPRIMATE sau ANULATE – nu pot fi mai multe buletine de vot decât numărul votanţilor PREZENŢI LA VOT! – fie prin modificări din soft. În amândouă cazurile, voturile manipulabile sunt în primul rând cele exprimate.
Dar, de dragul discuţiei, să admitem că se poate întâmpla să fie adevărat şi că
“dacă nu votezi se poate vota în locul tău de către falsificatorii de voturi”.
Ei, spun eu,
2. ŞI CE DACĂ?
Ce contează?
Ce contează cum se manipulează voturile când oricum nu am pe cine să votez?
NICIUNUL NU ESTE BUN!
Şi atunci, ce contează ce falsuri fac eu?
Din nou spun: dacă e să se falsifice voturile se falsifică oricum, indiferent dacă venim sau nu la vot.
De altfel, ca o paranteză, marile viclenii ţin de manipulările din campanie – care începe de obicei cu doi ani înainte de alegeri, cu o strategie bine gândită, dacă e o campanie serioasă.
Dar dacă mergem pe o corupţie brutală şi primitivă, care foloseşte un mijloc atât de grosolan ca falsificarea voturilor, este imatur să ne închipuim că sunt mai uşor de falsificat voturile neexprimate.
Şi chiar dacă, prin reducere la absurd, ar fi mai uşor de falsificat, CE AM EU DE PIERDUT?
Că este ales politicianul X în locul politicianului Y?
Ha!

Când şi unul şi altul sunt corupţi, străini de Credinţa lui Hristos, străini de Neamul Românesc, străini de interesul naţional, străini de interesele Ţării şi nevoile poporului, cum şi de ce mi-ar păsa care dintre ei este ales?
Dragii mei prieteni, copiii mei iubiţi, chiar vă închipuiţi că reprezentanţii acestei clase politice FAC CE VOR EI în politica oficială?
Aaaa, da, fac ce vor ei în relaţiile cu persoane neînsemnate, în unele din zonele de corupţie etc. Dar când vine vorba despre hotărâri importante TOŢI FAC CE VOR ŞEFII!
Iar şefii lor nu sunt aleşi prin vot şi nu se schimbă prin vot.
Decât dacă schimbăm toată clasa politică!
De aceea nu votez acum!
La euro-parlamentare am votat.
Erau doi candidaţi chiar anti-sistem, au avut de unde şi ce alege cei anti-sistem fie că erau ortodocşi sau eterodocşi.
Dar acum???
Acum ar trebui să ne întărim pentru ceea ce urmează.
Încă un regim nociv!
Nociv pentru natură, nociv pentru stat, nociv pentru Ţară, nociv pentru Neam, nociv pentru Credinţă!
Şi, eventual, să ne pregătim pentru 2016.
Să ne pregătim serios.
Schimbarea clasei politice este singura noastră şansă.
Sau România, aşa cum o ştim din ultimele două, trei, cinci decenii, va înceta să existe.
Părerea mea…
Pentru a intelege ultimele articole de pe acest blog, este imperios necesar a se studia urmatorul articol: “
http://nuvotati.wordpress.com/2012/05/03/ce-reprezinta-votul/

Sursa : http://saccsiv.wordpress.com/2014/11/06/parintele-mihai-andrei-aldea-de-ce-nu-votez/#more-23710

 

Lasă un răspuns

 
