RSS

Iisus… fiul lui Zamolxe

15 Noi

Zamolxe in predicile lui Iisus
Urmarind cu atentie textele crestine, putem observa ca epitetele pe care le da Iisus lui Dumnezeu nu sunt caracteristice credintei yahviste. Trei dintre epitetele pe care le atribuie Iisus parintelui sau divin, atrag atentia in mod special: Dumnezeu, Tatal si Omul.
Ioan ne spune in Evanghelia sa: „Si eu am vazut si am marturisit ca el este Fiul lui Dumnezeu” (Ioan,1:33). Cine este aceasta divinitate careia i se inchina Iisus stiuta fiind diferenta flagranta dintre Dumnezeul Vechiului Testament si cel al Noului Testament ? Ne lamureste arheologia si scrierea geniala a lui N. Densusianu „Dacia Preistorica”. uite ce spune Densusianu:” Cuvantul arhaic de „deu” sau „deul” il aflam intrebuintat, ca un termen national, in tinuturile pelasge ale Traciei si Mesiei, si in timpurile Imperiului Roman. -In Muntii Rhodopului un veteran ridica la anul 76 d. Chr., un altar lui DEO MHDYZEI (MHDVZEI Desj., MHDIZEI Ren.), unde ultimul cuvant ne prezinta numai o forma alterata a lui Domnudzei sau Domnidzei, rom. Dumnedeu (Dumnezau – n.n). ( N. Densusianu, Dacia Preistorica, Ed. Arhetip, 2002, p. 214). Mai mult, acelasi autor ne atrage atentia ca forma combinata „Deu – Dumnedeu” care ne duce cu gandul la formularea evanghelica Domnul Dumnezeu o aflam si azi in traditiile populare romanesti (loc. cit. nota 2).

Observam ca Dumnezeu intr-o forma sau alta este o denumire nationala a divinitatii supreme pelasge traco-dace Zamolxe, singurul zeu al Daciei, din cele mai vechi timpuri pana azi. Spunem aceasta cu atat mai mult cu cat Isus in Evanghelii apare si cu denumirea de Mesia, din nou zona din sudul Dunarii locuita de asemenea de daci se numea Moesia (a se citi Mesia), o dovada in plus ca Iisus era de obarsie dacica inca o data formarea s-a spirituala s-a desavarsit aici. Mai trebuie amintit si faptul ca numele lui Zamolxe ca parinte eponim al moesilor ar putea fi Messios.
Cel mai des intalnit epitet al lui Dumnezeu in predicile lui Iisus, este „Tatal ” care, aflam tot de la Densusianu, era un alt nume al lui Zamolxe. (op.cit, p.208-210). De notat in acest sens este si faptul ca lui Zamolxe ii erau dedicate ca locuri de cult si inchinaciune varfurile muntilor, pe teritoriul actualei Romanii existand numeroase inaltimi ce poarta denumirea de tartar, tatal sau tatar (op. cit. p. 209-210, nota 6). Atragem din nou atentia asupra unui fapt si anume acela ca Iisus in toate momentele principale ale vietii sale pamantesti a fost legat de masiv: Schimbarea la fata se petrece pe masiv, moartea sa se petrece pe masiv, nasterea lasa de banuit ca s-ar fi petrecut tot pe masiv, intr-o grota.

Una dintre cele mai fregvente denumiri pe care si le dadea siesi Iisus, era ceea de Fiu al Omului. Poate ca cesta denumire e cea mai misterioasa din tot cuprinsul Noului testament, cu referire la Iisus. Cine era acest om ? in nici un caz denumirea nu se refera la Iosif – logodnicul Mariei, ci mai degraba la aceea fiinta celesta la care face referire Daniel: „M-am uitat in timpul viziunilor noptii si uite, cu norii cerului a venit Unul ca un Fiu al Omului” (7:13). Pentru a ne lamuri mai bine, este cazul sa amintim inca un nume sub care Isus apare in Evanghelii: „Fiul lui David” ca si precizarea lui Marcu referitoare la cesta titulatura: ” Si invatand in Templu, Iisus zicea: Cum zic carturarii ca Hristos este Fiul lui David? Caci insusi David a zis intru Duhul Sfant: Zis-a Domnul Domnului meu: Sezi de-a dreapta Mea pana voi pune pe vrajmasii tai asternut picioarelor tale”. Deci, insusi David il numeste pe el Domn; de unde dar este Fiul lui” (Marcu 12:35-37). Bizar nu?

Permiteti-ne sa facem o mica divagatie pentru a afla cine este acest David despre care vorbeste Isus. Urmarind putin mersul istoriei vedem ca aceasta nu a confirmat niciodata existenta regelui David ! Ba mai mult, cartea Psalmilor atribuita lui David in Vechiul Testament, face nota discordanta cu intreg continutul Vechiului Testament avand mai degraba un caracter esenian. Numai ca-. Esenienii erau discipolii dacilor fiind singurii dintre evrei care s-au „incapatanat” sa ramana la traditia primordiala din Carpati, ai dacilor care in calitate de locuitori ai davelor se numeau „davi”. Si uite cum o exclusiv semn poate schimba o intreaga istorie!

Acum sa revenim si sa vedem de ce insusi Iisus isi spunea „Fiul Omului”. Densusianu vine si ne lamureste si in aceasta privinta: „cuvantul Om reprezenta in antichitate o inalta putere divina” (op. cit. p. 255, nota 2). Si mai departe tot el ne lamureste spunand: ” Varfurile cele mai inalte ale acestui masiv (Bucegi – n.n) poarta azi numele, unul de Caraiman si altul de Omul, si amandoua au fost odata consacrate divinitatilor supreme ale rasei pelasge, unul lui Cerus Manus si altul lui Saturn numit Omul” (op. Cit. p. 226). Numai ca Densusianu face eroare de a nu-si da seama ca cele doua zeitati sunt una si aceeasi mare divinitate a preistoriei Zamolxe, careia i se inchina si Iisus.

Concluzia care se impune alaturand cele doua atribute ale lui Iisus, Fiul Omului si Fiul lui David ar fi o dubla legitimare a acestuia: Iisus Fiul Daviei (Daciei) (care) se inchina lui Zamolxe, Tatal, zeul dacilor. Mai mult, aceasta denumire de Fiu al Omului ne-ar putea indica si ce anume a facut Iisus in perioada asa numita „alba” a vietii sale, perioada dintre 12 si 30 de ani in care nu se stie nimic despre el. Urmarind cele spuse pana acum precum si alte informatii ale istoriei sacre vom vedea ca cel mai probabil, in aceasta perioada, Iisus si-a desavarsit formarea spirituala de Fiu a lui Dumnezeu /Zamolxe in Dacia, mai exact pe Varful Omu si in grota Ialomicioara, grota marelui preot al lui Zamolxe. De ce? Pentru ca – geografia sacra a antichitatii se reduce la-Dacia, inca o data momentele nasterii lui Christos si a mortii lui Iisus sunt legate de o grota- grota care peste tot este legata de initierile misterice. Mai mult moartea lui se petrece pe cruce si are o dimensiune mistica pronuntata, cruce care, ne spune Eliade devine Axis Mundi – axa lumii. Numai ca pentru antici, Axa Lumii se afla in regiunea polului getic, in Hiperboreea dacica, tara lui Zamolxe.

Dacii . Poporul model din predicile lui Iisus
Iisus Christos, initiatul dac desavarsit se delimita foarte clar de evrei, carora li se adresa numindu-i „Voi evreii” . Sa ne oprim acum putin asupra Predicii de pe masiv si a Fericirilor pe care Iisus le-a enuntat atunci si sa vedem daca exista vre-un model viu pentru acestea.
Mai intai sa incercam sa punem unul langa altul, doua mesaje sacre: Evanghelia dupa Matei si Herto Valus a antichitatii pelasge. uite ce spune Iisus in Predica de pe masiv:
„Ferice de cei saraci in duh, caci a lor este Imparatia cerurilor!
Ferice de cei care plang, caci ei vor fi mangaiati!
Ferice de cei blanzi, caci ei vor mosteni pamantul!
Ferice de cei care flamanzesc si inseteaza dupa dreptate, caci ei vor fi saturati!
Ferice de cei milostivi, caci ei vor gasi mila!
Ferice de cei cu inima curata, caci ei vor vedea pe Dumnezeu!
Ferice de cei impaciuitori, caci ei vor fi chemati fii ai lui Dumnezeu!
Ferice de cei prigoniti din pricina dreptatii, caci a lor este Imparatia Cerurilor!
(Evanghelia dupa Matei, 5:3-10)

Sa privim acum comparativ, un mesaj antic numit Herto Valus, care cuprinde invataturile preotilor zamolxieni catre norod. Textul este versificat:
„bucurosi cei ce-s cutezatori
Ca a lor este victoria
In plaiurile cele sfinte
bucurosi cei ce plang, ca aceia
In dalbe ceruri s-or mangaia.
bucurosi cei blanzi, ca aceia
Vor mosteni intreg pamantul.
bucurosi cei care flamazesc
Si inseteaza dupa stiinta,
Ca aceia se vor satura
Si niciodata n-or mai rabda.

bucurosi aceia care muncesc,
Pamantul facandu-l gradina,
Ca ei vor culege roadele
In Gradinile Cerurilor

bucurosi vor fi si cei milostivi
Ca aceia se vor mantui
bucurosi cei curati in suflet
Ca s-or alimenta doar cu lumina

bucurosi facatorii de pace,
Ca Fii cerului s-or chema
bucurosi cei prigoniti pentru
Dreptate, ca a lor este Raiul.

(Herto Valus, Cartea Secreta; cf. Adrian Bucurescu, Dacia vrajita, Ed. Arhetip, 1999, p. 95 – 96)
-si textul continua mai departe in acelasi ton cu fericirile Noului Testament. Acestea erau Legile Belagine, scrise versificat, aceleasi pe care Iisus, le-a invatat pe muntele sacru al getilor, Omul, in grota marelui preot Zamolxe si pe care apoi le-a transmis iudeilor pentru ai readuce la traditia primordiala, hiperboreana.

Se mai impune o precizare: prima dintre fericirile lui Iisus chiar daca nu-si gaseste paralela in textul Belaginelor, are o paralela in lucrarea lui Herodot, care vorbind despre daci ne lamureste si asupra provenientei acestor legi inaltatoare : „Zamolxe (marele preot- n.n)-a cladit o imobil pentru adunarile barbatilor, in care ii primea si ii punea sa benchetuiasca pe fruntasii tarii, invatandu-i ca nici el, nici oaspetii lui si nici unul dintre urmasii acestora nu vor deceda, ci vor merge intr-un anume loc (Imparatia cerurilor, Preidis, Pleroma -n.n), unde vor trai pururi si vor avea parte de toate bogatiile”-” (Herodot, Istorii, IV, 95; cf. Trad. Cornel Barsan, Revansa Daciei, ed. Obiectiv, Craiova, 1997, p. 50)

Am scris acest editorial, poate destul de intortocheat si misterios, in nadejde ca macar unii dintre urmasii ramanilor( fii lui Ra(m), Rama, si Ram), a tracilor si dacilor liberi sa se trezeasca, iar ei la randul lor sa trezeasca si pe altii facand cunoscuta adevarata istorie a acestui generatie stravechi si maret, dar oropsit de la inceputurile sale si pana in prezent.
Vor veni vremuri si mai bune, dupa vechile profetii! Sa fiti siguri de asta! Doamne ajuta!

Autor: ZAMOLXE

Bibliografie:
1. Mircea Eliade, Istoria ideilor si credintelor religioase, vol II, 1992 ;
2. J. Duquesne, Iisus, Ed. Humanitas, 1995;
3. diacon Gheorghe Babut, Vamile Vazduhului, Istoria despre Christos, Documente istorice, Ed. Pelerinul Roman, Oradea, 1993;
4. Eugen Delcea/ Paul Lazar Tonciulescu, Enigmele Terrei. Istoria incepe in Carpati, Ed. Obiectiv, Craiova, vol I;
5. N. Densusianu, Dacia Preistorica, Ed. Arhetip, 2002;
6. Adrian Bucurescu, Dacia vrajita, Ed Arhetip,1999;
7. Cornel Barsan, Revansa Daciei, Ed. Obiectiv, Craiova, 1997.
sursa : http://www.secretelefemeilor.ro/iisus-marele-initiat-din-dacia.html

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15 Noiembrie 2014 în RELIGIE

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s